1

Mina foton jag vunnit och tävlat med

Här kommer jag att lägga ut foton som jag tävlat med på sidan

http://www.pbase.com/otfchallenge/challenges

Två har jag vunnit med i tävlingarna och några kommit tvåa eller långt ifrån
en möjlig vinnare

07-JAN-2007 vann jag med mitt foto

Narnia

mina tävlingsfoton

Jippi för att vinna!

När jag tävlade med mitt foto

Romancing the stone

mina tävlingsfoton

så gick det dåligt för mig i tävlingen...visserligen förstår jag det :-S

Med mitt foto

I Will Never Forget You

mina tävlingsfoton

Här kom jag på 5:de plats

Med mitt foto

Lost

Mina tävlingsfoton

Här kom jag på 3:de plats

Inte dumt det inte!

Och med mitt foto

Is it anybody out there?

Mina tävlingsfoton

Här kom jag varken nära vinst men ändå inte så nära sist heller *S*

Sen så kom vi till några perioder då jag inte var med och tävlade
men när jag väl började vara med igen
så kom jag med mitt foto

Around The World

Mina tävlingsfoton

Ja så var jag lite mer med igen och tävlade...och kom på 3:de plats
nästa foto fick ett namn som:

Highest Year

Mina tävlingsfoton

Här kom jag inte nära första plats och inte heller så jätte nära sista heller

Sen åter igen kom vi till flertal gånger som jag inte var med och tävlade
men när jag åter igen var med så tävlade jag med mitt foto

Ocean Eleven

Mina fototävlingar

Denna gång gick det sämre än i närheten av första plats...men nöjd
är jag ändå.

Sen så tävlade jag med mitt foto

Secret lovers

mina tävlingsfoton

Här kom jag inte heller så bra men lite sämre än i mitten av alla tävlande
Så nöjd är jag med denna plats också

Sen så var det uppehåll från mig igen...

Men när jag åter var med så tävlade jag med mitt foto

Freedom

Mina tävlingsfoton

Här var jag iallafall närmare vinnarna än dom som det gick sämre för.

Sen så nästa foto

An Angel Got Lost

Mina tävlingsfoton

Här kom jag iallafall på 6:de plats om man nu räknar antalt tävlande 17 st

Sen kom jag med nästa foto i tävlingen

Framed Twice

Mina tävlingsfoton

Här kom jag på delad 2:a plats och nu har jag fotat av ett foto som redan
fanns i Vällingby Centrum men jag fick det godkänt då det ändå är synligt
för alla människor

Sen efter så gick det åt skogen...

Jag kom näst sist med fotot
The trainway up in the sky

Mina tävlingsfoton

Urk så dåligt det gick denna gång...

Sen var det Jultema och jag hade fotot

Ho Ho Ho

Mina tävlingsfoton

Här kom jag närmare de sämsta..

Men sen så....
Äntligen!

Med fotot

The Magic Way

Mina tävlingsfoton

Nu kom jag äntligen på 1:a plats igen!

Jippi!
1 Garbo:

Fasen va du e duktig!

Gillar verkligen dina foton speciellt natur motiven och huset m avflagad ängel i taket WOW! vart ligger det huset???

Spoookyyy :-0



/kram