0

Serier

Ja så har vi kommit till serier
dom serier jag börjat titta på men som sen inte kändes
värd min tid

Sen serier jag verkligen längtar efter varje vecka


Jag såg serien

serie
 
Jekyll

Den var ruggig!
Stundvis väldigt konstig men huvudpersonen
gjorde den så bra att jag inte fick missa något avsnitt.
Den var stundvis brutal
stundvis sorglig
Den är Brittisk

Absolut en serie man missar om man inte ser den

Fantastisch!

Sen har vi serien

serie

Den här serien är en stor favorit

Ibland handlar det om riktigt hemska brott
som skett.

Huvudpersonerna är härliga på många sätt
och deras arbetskamrater likaså.
Humor, spänning, action, thriller, kärlek, drama
Ja alla ingredienserna finns.

Sen kommer vi till serien

serie

Prision break

Här har vi spänning och timmen går alldeles för fort
och ofta finns det smarta planer bakom händelserna.

Här är det kul att försöka vara en av dom som det handlar om
Michael Scofield 
och få vara den som sitter och tror vad som kommer hända
och varför och vem och hur har dom gjort i sin planering
Ofta har jag fel...

Sen har vi en serie som är avslutad men som jag verkligen
gillar med sina andliga kunskaper

serie

Afterlife

Om man sett "Det okända" så är Afterlife en serie som passar in
väldigt bra.
Fast det är mer intressant och spänning i Afterlife
Jag tycker sista säsongen var bäst och som serien slutar får den
mig att sitta tyst en bra stund efteråt.
Bland dom absolut bästa serier tycker jag

Sen har vi

serie

Criminal Minds

En serie som har många sidor. Här finns varm vänskap
härliga människor.
Spänning i många avsnitt och här går timmen för fort

Sen till serien

serie

Här är serien en konstig serie men ändå en serie jag inte kunnat sluta se
för det händer så underliga saker och ibland vet man inte om det som händer
är det som händer..eller bara i någons tanke eller fantasi?

Sen...

serie

The Unit är en serie med många personhandlingar.
En del ser man oftare än andra
Stundvis en mycket spännande serie och stundvis inte.
Men självklart en serie man ändå vill se

Fler serier kommer med säkerhet att läggas till här framöver.