0

Videotips eller kallas även Ris och Ros

Här kommer jag skriva vad jag tycker om videofilmer jag sett
och sen är det upp till var och en att tycka som den vill.

Många filmer har jag sett men om jag startar från igår 2009-01-24
så blir det lite roligare.

Jag har då sett filmerna

videofilm

Jindabyrne

Jag tyckte den stundvis var hemsk och ibland även lite långsam för att vara en film
jag med säkerhet kan rekomendera.

Handlingen är iof en hemsk historia men kanske inte så ovanlig.

Mer än så här kommer jag inte nämna om denna film

Sen såg jag

videofilm

Riding the bullet

Här har vi en film gjord efter Stephen  Kings bok

Jag gillar oftast Stephen King men när det gäller denna film
så tycker jag att det var ren skit.
Jag kände mer att jag ville stänga av filmen men var inte ensam
så jag kunde inte göra det jag önskat.