0

Antichrist (2009)




Regi: Lars von Trier


Skådespelare: Willem Dafoe, Charlotte Gainsbourg


Antichrist



Här om dagen var jag på bio och så Antichrist och jag måste säga att jag blev häpen över vissa scener. Ja verkligen häpen!
Jag ska inte säga varför jag blev det eller vad för slags scen det var om någon annan råkar läsa detta och inget vill veta.

Skulle någon fråga mig och jag tyckte filmen var bra så skulle jag säga både ja och nej men också att dom ska se den själva och bedöma, då jag bara inte kan förklara varför jag säger både ja och nej. Eller till en viss del kan jag förklara varför jag säger ja och varför jag säger nej och den förklaringen är att den första timmen i filmen var den långtråkig men också skum. Men sen resten av filmen förklarar lite mera och får mig då att se för att få svar på varför saker är som det är i filmen.
Visserligen kanske det står om någon som övertar Willem Dafoes roll vissa stunder men jag låter ändå bli att berätta om varför, se den är det jag kan säga så förstår ni.