0

Nu får vädret allt vända!

Nej nu får allt vädret vända om! Regn och åter regn, fy så trist väder.

Om någon vecka eller så, så ska jag och min sambo hjälpa min yngsta dotter att flytta till en lägenhet i Uppsala då hon ska studera där i 3 år. Flytt hit och flytt dit, jag menar själv är jag sugen på att flytta hem till Stockholm igen. Eller? Är jag verkligen det tänker då jag... Ena studen vill jag och andra stunden vill jag inte lämna vår fina lägenhet vi bor i nu. Östersund är en fin stad och vi bor mitt i stan och har nära till allt. Kan det bli bättre tänker kanske ni då? Jag vet inte om det blir bättre om jag flyttar till Stockholm eller kanske ska vi satsa på en lägenhet även där nere så vi kan åka dit ibland och bo mitt i stan även i  Stockholm :-o Oh mycket lockande!

Nä nu var det ju vädret jag började skriva om och nu spår jag lite sol i kaffesumpen!
Sol sol sol och åter sol ska komma till min närhet och sol sol sol ska vårda min hälsa.
Ah  jag tror jag är lite mer än knäpp! Men ack så vädret förtrollar hälsan ibland, i ur och skur.

Helgen må nu skina för allt vad en sol kan göra!