0

Snygga kläder till höst

Jag fick min La redoute katalog här om dagen och jag måste ju säga att det finns väldigt snygga kläder i den och jag längtar efter att beställa lite.
Jag såg en skjorta som inte finns på bild på nätet så den blir svår att visa. Men ursnygg i allafall och beställd. En kappa som jag gillar är beställd också och jag har en lång lista på fin fina kläder, sängkläder, handdukar mm som jag kommer beställa framöver.


La Redoute:

Till badrummet. ( jag är svag för Turkosa färger)



Badrumsmatta


Duschdraperi


Badhandduk



Vanliga handdukar



Tvättvante


Sen så till sovrum och nya sängkläder jag än så länge kollat in









Sen kommer vi till några plagg jag sett och några är redan beställda




















Jaha ja det var ju mest ytterkläder men jag har även kollat in byxor och mycket mer och får lägga ut lite bilder på det jag gillar framöver.