0

Härliga stugan i solsken vid havet

Jag njuter och njuter av solen och havet. Jag njuter av lycka att äga min stuga och sitter varje morgon och äter frukost och ser vågorna. Det kan inte bli bättre och att få suga åt sig denna positiva energi som är medicin för själen.



Ett måste är min stuga och ett måste är att stugan står vid havet och att utsikten är det jag ser varje dag och varje morgon






Jag önskar er alla en skön sommar och att ni är på det ställe eran själ får sin medicin.




Nu är det så att stugan är egentligen en husvagn jag köpt. Tanken är att kunna stå där jag känner för att stå just då och just vid det tillfället. Att få bo precis där jag vill är ju inte lätt om min stuga bara finns på fast plats. Så då blev
valet lätt och köpet blev en husvagn och med extra sovplatser till familj, vänner osv :-). Fast jag kallar min husvagn
för min stuga eftersom den känns väldigt härlig och användbar och perfekt för mig och några fler.

Jag har även kollat in villavagnar och det finns stora härliga sådana men det kan ju inte vara lätt att åka omkring med
en sån.
Nä tacka vet jag min  stuga!