0

När behov söker tröst men inget finner...

Ibland kan vissa dagar bara kännas så otroligt tomma, ödsliga och ensamma. Det kanske är lite konstigt om man inte är ensam eller är det kanske så vanligt så att jag inte förstår det riktigt?

Ibland när känslan ligger och pyr så söker jag något men vet inte vad. Jag tänker att jag ska köpa mig något fint så jag kan bli lite gladare men finner inget jag vill köpa.

Jag tänker att jag ska göra något roligt men finner inget skoj.

Jag tänker att jag kanske borde baka något gott bröd eller kanske något fikabröd men tycker att allt känns lite äckligt i bara tanken på något sliskigt. Jag vill inte heller äta bröd eftersom jag inte är det minsta hungrig.

Vad ska jag finna som tröst? Behöver jag tröst? Kanske går dagen förbi lite fort om jag sitter vid datorn och min blogg och delar med mig lite av det jag känner...

Ja ibland när jag söker tröst men inget finner så längtar jag helt enkelt bort någonstans. Men vart? Jag vet ärligt inte eftersom inget känns som något jag vill åka till.

Jag får nog låta den här dagen bara vara och jag med den...

För i morgon kommer en ny dag och förhoppningsvis ingen dag jag söker tröst.

Jag tror jag tar mig ett äpple!