0

Shutter Island



Regissör: Martin Scorsese


Skådespelare: Leonardo DiCaprio, Max von Sydow, Ben Kingsley m.fl

Jag såg för en vecka sedan Shutter Island och nu är det svårt att skriva så mycket om filmen för ni som ser den kommer nog förstå varför och jag vill inte förstöra minsta misstanke eller något gällande denna film.
Jag tycker skådespelarna var kanon och det är en film som sätter sina klor i tankarna och det är därför svårt att släppa minnet av filmen och dess historia och händelser.
Leonardo Di Caprio spelar otroligt bra och det är riktigt kul att se vår Svenska Max Von Sydow i filmen, ja tänk att han håller på än fast han blivit något äldre i åren.

Oj nu när jag skriver om filmen så dyker bilderna upp ännu mer och det känns lite som jag sitter på biografen och ser filmen samt känner hur jag far omkring i tankarna om varför si och varför så och ja som sagt jag kan inte skriva så mycket mer än så här. Ett jätte bra betyg alltså, utan tvekan!