1

Påsken är Glad eller så är det Glad Påsk

Ja vi alla önskar er en Glad Påsk och enligt vädret så kan det komma massor av snö. Usch det vill jag verkligen inte nu när det börjar bli så skönt ute.
Flytten är nästan klar men vi bor i alla fall i nya lägenheten och jag har varit ute och njutit varenda dag, jag måste andas in verkligheten så jag inte vaknar upp och bor där jag bott de senaste 10 åren.
Nu har det inte varit illa på något sätt men jag ville flytta hem igen och då min man jobbar i Stockholm så var det absolut det bästa. Här i Sthlm bor ju alla mina vänner också.
Vad annars då? Ja annars har det inte hänt så mycket och det har varti tyst på musikskapandet.
Min dotter kommer i kväll också och då får även hon komma hem till platsen hon i stort sett vuxit upp i.
Nej nu kom en trötthet så jag ska tacka för mig denna gång och må solen lysa på oss alla.
1 Anonym:

glad påsk :-D