0

Påsken är över

Så blev det vardag igen och Påsken är förbi, mycket god mat har jag fått njuta av och mysiga stunder.
Vädret har det varit si och så med och i dag regnar det men förhoppningsvis blir det sol snart igen.
Nu har jag bott i min gamla uppväxt kommun och känner lycka i maggropen och trygghet. Jag känner att det positiva fortsätter längs livets gång.
Jag har tro på att mer bra saker kommer inom kort. Kanske är det Affirmationer som jag skrivit om i tidigare inlägg.
Förresten så när det är Valborg firar jag och min man 11 år och den 24 juni firar vi ett år som gifta.
Då kanske jag blir mormor också för det är just samma datum som barnet är tänkt att komma. :-)
Vi är inte helt klara än i gamla lägenheten och inte heller vinden som ska tömmas och rensas och fixas. Det ska bli enormt skönt när allt är klart och precis allt vi ska ha kvar finns här där vi bor nu.
Jag har många dagar att längta till och skönt det är positivt.
Sen har erbjudande/möjligheten kommit att göra musik till tvreklam så det är nog bäst jag sätter igång.