1

Kläder och skor och väskor är något jag har svårt att hålla mig ifrån...

Tänk att kläder ska vara så snygga och så roliga att köpa och för att inte nämna skor. Snygga skor som förgyller vardagen men också för fest. Att känna sig festfin eller vardagsfin. Och inte nog med det...att äga snygga väskor är ett måste.

Jag köpte några skor nyligen och som väntar på att få bli använda...men mer på festligheter för inte passar dom in en vardag.

Guldskor och silverskor har varit en dröm att få äga sen jag var liten och nu är jag ägare för båda.

Mina guldskor ser ut så här:

mina

Mina silver så här:

mina

Sen så gillade jag modellen på silverskorna så jag köpte ett par svarta också
som ser ut så här:

mina

Sen förra våren köpte jag kängor som var snygga och dom kan man ju använda vår, sommar, höst och vinter.
och dom ser ut så här:

mina

Sen har jag skor på vinden som inte får plats och skor som förvaras i skokartonger och ja herre min skapare jag har så många par skor så jag har ingen koll längre.




Sen stövlar jag tycker är snygga och som kan vara mina i min framtid är:

villha

villha

vill ha
1 Garbo:

Jag älskar kängor!

haha kommer du ihåg dina bruna stövletter som vi sprayfärgade svarta ja d var tider d ;)